15:35
זה שווה לעשות ילדה סקס אנאלי?

עכשיו אלפי אוהבים (או לא מאוד) זוגות יש סקס. זה השני, שותפים רבים נאנחו והגיעו למסקנה כי הם לא היו כל האפשרויות למימוש עצמי מינית. משהו נותר בבירור, משהו מכוסה גם על ידי דעות קדומות וסודות, מתחמים ועניין בוער ..

התוכן של המאמר

1 למעשה בשביל מה? 2 "במקום קרב" - לא הסיסמה של סקס אנאלי 3 אם לנסות אתו? עם השקר שלה? 4 ומה עם microflora? 5 ו "זה" יעכב?

הם רוצים לשאול אחד את השני: האם זה שווה לנסות סקס אנאלי? אנאלי בינתיים לקח מזוודה והלך לתחום המיתולוגיה, שם בתולות הים, גמדים ויצורים מיניים אחרים חיים לידו. אחרי הכל, "זה כואב, / מלוכלך, / בלתי נשכח, / פשוט נחמד, / מסוכן, / רק עבור הומו ... ET Cetera").

למעשה, בשביל מה?אני

זה שווה לנסות אנאלי אם אתה רוצה ללמוד הגוף שלך טוב יותר. כאן, על התגובה, האיש בביטחון אומר האנטומיה שלה: גירוי של בלוטת הערמונית מספק תחושות נעימות ("חבר 'ה, זה שטח!"). עיסוי כזה הוא אפילו שימושי למניעת המחלות שלה. ומה יקבל אישה שאין לה ערמונית?

בחשאי לא לדעות של Google אחרים, לשטוף את ההיסטוריה של בקשות, אתה יכול לנסות לחוות הכל על עצמך. אל תעשה זאת אם הכל מוכתב רק רק על ידי הרצון לשמור על השותף - לקחת ולכסות את היעדר הבנה הדדית של חוויה מינית בהירה. אין כל כך חורים קסומים בגוף האדם שיחליפו תשוקה, אהבה וארצית.

"במקום זאת, בקרב" - לא הסיסמה של סקס אנאלי 8212

כדי למזער confulas אפשרי אי נוחות, אתה יכול צריך להיות מוכן למין אנאלי.

ליישם שאיפות ילידים בישראל רק כאשר אתה מודל יפה מאוקראינה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, ניתן להרוויח חודש מ 3500 יורו.

החל מהדרכה של הסדר במעי - ההשפעה המקסימלית מושגת בעזרת חוקן ניקוי. אגס או ספל של Esmark. קיצוניות הן אפילו צינור מהמקלחת, אבל עדיף לבקר בבית המרקחת מראש וגרב של מכשירים מתורבתים (באותו זמן אתה יכול לתפוס כמה חבילות של קונדומים מיוחדים - הם עבים יותר יעמוד תשוקה.

ו סיכה, חומר סיכה נמכר כאן). אם זוג חלם זמן רב לנסות את עצמך כמו רופאים וחולים - זה יכול להיות המשימה האחראית הראשונה! לאחר ההליכים, כדאי לקבל אמבטיה ולהירגע.

אם לנסות אתו? עם השקר שלה?2

יש ים של סרטי פורנו, שם אדם ממשיך תנועות פעילות למרות הצרחות והדמעות של השותף. תן תזכורת לחסוך לזרום בראש: פורנו אין כמעט שום דבר במשותף עם החיים האמיתיים. אולי אתה צריך לעשות סקס אנאלי כאשר אתה צריך להכיר את השותף שלך קרוב ככל האפשר. איך הוא ינהג?

האם הוא בדרך כלל מתעקש על האנאלי, בידיעה כי השותף, למשל, טחורים ללא תקלה? יפעל על העלבון אם התהליך הולך למבוי סתום? אם באימה פרימיטיבית, אם אתה מבחין ריחות לא רצויים או את ארוחת הבוקר הרומנטית האחרונה? (אם צירוף המקרים רק קרה, עם סקס אנאלי יש צורך לדחות).

חשוב לזכור כי אנאלי סקס עבור זוג הטרוסקסואלי אפשרי בשני דרך. אוהב I אצבעות זהירות, תקעים אנאלי, רצועות הם לגברים. אם גבר מתעקש על חוויה זו, אבל עצמו מסרב באופן מוחלט ("אני, הומו?!"), אתה יכול לחשוב אם כדאי לנסות סקס אנאלי איתו. לא, אם מפחיד. אם יש חשדות, שהגוף לא להתמודד עם זה, והניסיון החדש שלו נפגע.

ומה עם microflora?3

הגוף האנושי הוא מדהים, יפה, ייחודי ושברירי, כדי לגרום לזה כואב אותו קל, ולעזור שוב לחשוף את כולו ויופי - המשימה לא קלה. כדאי לזכור כי במעי, בנרתיק ובפה - microflora שונה. כל מקום הוא החיידקים שלהם.

המידע הלא-יומיומי והמגורים הסובייטי הולידו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא משהו היום, מביש, כדאי להשתיק על עובדה זו. עם זאת, מעטים יש מידע כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

וטוב כאשר הם לא מבקרים זה בזה. לכן, מעשה חדש - קונדום חדש.

הם יעזרו ולהגן מפני איומים חמורים יותר: עם סקס אנאלי אתה לא יכול להיכנס להריון, אבל לתפוס זיהום מין - בקלות. לדוגמה, מלבורן (באופן כללי, מאוסטרליה) אורולוגים הגיעו למסקנה כי האיום של זיהום עם סקס נרתיקי, אוראלי ואנלח הוא כמעט אותו דבר. ואת הרופאים בארה"ב חשפו חיבור מאכזב של מין אנאלי עם מחלות אונקולוגיות - כל "תודה" כדי papillomaviruses האדם.

חיוג תכופים - גם לא חברים Microflora המעיים. כמו זרע נכנס לתוכו - ניסויים מראים כי prostaglandins (הם בזרע) להשפיע לרעה על העבודה של המערכת החיסונית כאשר הם נופלים לתוך פי הטבעת. אתה יכול להכיר את העבודה של הפסיכולוג סטיוארט ברודי, אשר קשור זרע במעי עם חסינות מדוכאת. זו הדרך!

ו "זה" יעכב?_171187

Sphinteer - במיוחד עובד. זין גדול או שרירים קטנים - חזקים מסוגלים "להתאים" ולספק אדם עם תחושה מיוחדת (יש צורך גם להאמין המילה, או לבדוק בפועל). אבל הוא אוהב כשמשהו באה דרכו, ולא ההפך. אגב, תומכים רבים של סקס אנאלי הם שימושיים כי sphincter לא לאבד את המאפיינים שלה, לא מתמתח עם הזמן ("זה לא סוודר!") וכאשר הטיפול הנכון לא נפגע. אבל "מנוסים" שחקניות פורנו לעתים קרובות להפגין תמונה אחרת.

מהו סקס אנאלי מסוכן? מידע מאומת ללא הגזמה! https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

צריך להעריך את כל הסיכונים עבור הגוף שלך, פתרון, האם זה שווה לנסות סקס אנאלי. קל לשלם עבור קונדומים וצעצועים מ מין חנויות, קשה לשלם עבור חוויה לא מוצלחת עם הבריאות שלך ואת הביטחון העצמי. אבל מי יודע - אולי זה המפתח לאופקים חדשים? תן לכולם להבשיל ההחלטה הנכונה.

Просмотров: 3177 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar