23:32
אהבה צרפתית - חיבה שנתנתה לנו קרואסונים

ללא שם: אה, זוהי הרגשה יפה בהירה כי חווים כמעט כולנו. רק זה לא כל אהבה מציין את מה שאנחנו רגילים לחשוב. לדוגמה, אהבה צרפתית יכולה להיות מגולמת רק בחדר השינה שלו. למה? יש לנו תשובה!

התוכן של המאמר

1 מה זה אומר עד לצרפתית? 2 סוגים של אהבה צרפתית 3 כיצד להגן על עצמך במהלך אהבה בצרפתית כיצד להתמודד עם איך לעבוד, אהבה צרפתית?

מה זה אומר עד לצרפתית?אני

מה שעולה לך כאשר אתה חושב על "אהבה צרפתית"? מקרים רומנטיים מלאים רגשות ותשוקה? בעצם מעריץ בצרפתית כדי לדבר פירושו לעשות איך כולם יודעים סקס אוראלי. זה מה שהפרקטיקה המינית הזאת, שבה אדם או גברת מעורר את פיו של אברי המין של השותף.

למעשה, צורה זו של יחסי מין היתה זמן רב לפני הופעתה של אדם מודרני. סקס אוראלי מתואר על קרמיקה יוונית עתיקה, מתועד גם בשאר, התרבויות העתיקות ביותר.

בקיצור, הוא לא הומצא על ידי הצרפתים, אבל הוא לובש את הכותרת "צרפתית". כל הודות לגברים הצרפתים שאין להם כל טאבו במיטה. הם חושבים לא רק רק על ההנאה שלהם, ואוהבים להעביר את השותף שלו, אבל לא משנה כמה ליטוף אוראלי, לשים את זה בעדינות, הם עבור אלמנט שלהם לא קורות, כמו רבים באים לידי ביטוי, לפחות כמה קשר סקס.

עם הזמן, Solva על אוהבי חושניים מצרפת, באופן כללי, התפשט ברחבי העולם, ובעל פה, כפי שהוא התבטא, תרגול מיני יש כותרת כאילו "אהבה צרפתית".

סוגי אהבה צרפתית

להתאים את הצרפתית - זוהי אמנות של מכשירי פה. ביסודו מבחינה בין שני כלים של אהבה צרפתית:

בחלזה או מציצה: זכר, מין, חבר, קאוסטי, כל כך, לדבר, בפה, שפה, שפתיים. Cunnilingus: גירוי של גברי הנשים - קליטיסטיס, הנרתיק, שפתיים מיניות עם פה ושפה.

גם להקצות טכנית אחרת, כפי שכולם אומרים, מין אוראלי:

Anilingus: למרות Onus הוא לא חלק איברי המין, זה יכול גם לעורר את הפה או הלשון שלו.

אהבה צרפתית, יחד עם מין נרתיקי, היא אחת הסוגים הגורליים ביותר של סקס. באופן מסורתי, הוא מלווה רגשות ארוטיים חזקים, כי גירוי ממוקד מתרחשת, כמו אנשים נהגו להביע אזורי ארוגני. ופלולה ו cunnilingus לא רק לשפר את ההתרגשות, ופשוט יכול להביא לשיא.

התרגול המיני של יחסי מין אוראלי, בסופו של דבר, כך, כך, באופן כללי, לגרום להקמת בחורים ולהגדיל את ההקצאה של הפרשת מן הגברות. כמובן, כולנו יודעים היטב את זה בקרוב, היא נשארת כביכול, למשל, כאשר חודר סקס לא נראה בלתי רצוי (מסיבות דתיות, מצב בריאותי עקב הווסת או הריון).

כיצד להגן על עצמך במהלך אהבה בצרפתית 3

אף אחד לא מסתורין שבמהלך אנו מביעים, לפחות כמה מגע מיני (אהבה צרפתית אינה יוצאת דופן!) אתה יכול לקבל נגוע במספר מחלות מין. עבור חלק מהם, הם אפילו לא צריכים קשר עם הזרע, מים די מוקצה על ידי חבר או הנרתיק במהלך משחק מקדים.

בחירה זו מכילה כיצד אנו מדברים כל הזמן עם האורגניזמים הקטנים ביותר הפתוגניים שיכולים להוביל להעברת המחלה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל לכן זה לא צריך להיות מטופל בקלות כמו כולם ידועים, לא מוגנים מין אוראלי מאוד ביסודו, לשים את זה בעדינות, ליישם את אמצעי אמצעי מניעה, במיוחד אם שותפים לשנות לעתים קרובות מאוד.

100% הגנה מפני מחלות מובטחת רק עם סירוב מלא של פעילות מינית, אבל, כמובן, מעטים מוכנים ללכת צעד כזה. אבל יש לזכור כי מספר מוגבל, כפי שאנו מדברים כל הזמן, שותפים מיניים יכולים להיות משמעותית, כדי להפחית את הסיכון! זה בטוח יותר להימנע מן המין הפה בחוץ, כפי שנקבע, השותפות המתמדת, גם ליישם את אמצעי ההגנה.

כמו בסופו של דבר, להגן על עצמך מפני STD במהלך מציצה, ברור - להשתמש קונדום. אבל כאן שאלה עשויה להופיע: איך להגן על עצמך כאשר אתה מספק את הגברת? זה יעזור כל כך המכונה כמו שאנחנו כל הזמן לדבר את המפית לטקס - חתיכת מרובע צר של החומר כי הוא על גבי איברי המין. זה יוצר סוג משלו, כמו אנשים רבים חושבים, סרט מגן בין הפה של גבר וגברת הנרתיק.

אם, כפי שכולם יודעים, שותפים מיניים לא רוצים להחיל שיטות מחסום בעת ביצוע אהבה בצרפתית, אז אתה צריך לשקול לקחת בחשבון את הרגעים הבאים:

עדיף להימנע איך רובנו התרגלו לדבר, סקס אוראלי, אם בפה, על ספוגים או על אברי המין יש פציעות ופצעים. למנוע זרע מלהיכנס או הנרתיק בפה. לא לעשות cunnilingus במהלך הווסת. לא לנשוך חבר במהלך מציצה. מחפש היגיינה אינטימית והיגיינה הפה.

אגב, אהבה בצרפתית לא יכולה להוביל להריון, אם אנחנו כל הזמן לדבר, איברי המין של גברים וגברות לא כל כך אומר ביחד. איך זה לא היה מוזר, אבל במקרה של שפיכה בפה, הזרע או סנוניות, או יורק. במילים אחרות, היא לא אוהבת בנרתיק, אבל יכולה להישאר בערוצי חבר. תארו לעצמכם עובדה אחת, לכן, יש צורך גם להעסיק, ומאוחר יותר, היא הפכה, כדי להתחיל את האמיתי, כפי שאמריקנו כל הזמן, מגע סקסי (אם לבסוף, מציצה היה פרלוד).

איך לעשות איך כולם אומרים אהבה צרפתית?4

להתאים את הצרפתית בצורה מושלמת בצרפתית היא לא כל כך פשוט, שכן תרגול מין זה תלוי ביכולות של שותף ביצוע זה.

הצעות ליווי בישראל תוקפו. לעתים קרובות, הלקוחות הם בנים בטוחים, אשר רצו לטובה בפגישה, הליכה תחת ידית עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח זה די למדי, אז כדי לכסות לחלוטין את עצמך עם כל הדרוש.

לשים לב למה בדרך כלל טכניקות לאחר מכן משמשים מין אוראלי:

ליקוק: השפה היא רטובה מאוד, עדינה ואיכותית באיכות גבוהה. כולם יודעים שאתה יכול, בסופו של דבר, לחוף, רוטט או ללקק למטה, איברי המין של האיש האהוב להתנפח. מוצץ: ראש חבר וגדל להגיב מאוד ספוג קל. לחץ: ניתן ללחוץ על שפת גניטלי, ספוגים או שיניים. באופן מסורתי, זה מעורר לחלוטין. Ukating: זהירות! שיניים, בסופו של דבר, יכול לספק תענוג גדול, אבל גם, כפי שכולם יודעים, כאב חמור.

לפני שתמשיך עם ליטוף אוראלי, בסופו של דבר, יש צורך להתכונן למשחק אהבה. שותפים חייבים להציץ על טוהר איברי המין שלהם. אחת האפשרויות היא לקחת מקלחת שיתופית, כך, באופן כללי, לכוונן לדרכים מתאימות לא לדאוג לריחות אחרים. האיש גם יודע שהאיש צריך גם לגלח את הפנים, בזירה אחרת, יכול לגרום לכאב או לגרום לגירוי על הגברות, כפי שכולם יודעים את איברי המין.

אהבה בצרפתית עם הגברת מתחילה בנשיקות עדינות וללטף איברי המין הראשונים ספוגים, ואז הלשון. אחיד לתוך התהליך אתה יכול לחבר את האצבעות שלך ולהיכנס אחד או שניים בנרתיק, ממשיך ללקק עם כל זה. קצב לא צריך להיות מהיר מאוד, ולא מאוד, כמו רבים באים לידי ביטוי, איטי.

זה נחוץ באופן שווה כדי להגדיל אותו וכשהיא מתקרבת הסופי, סוף סוף, כדי לשמור באותה רמה. כולם יודעים שזה רגע עיקרי מאוד! שינוי מהיר קטן יכול לדפוק לאורגזמה.

בנוסף, אתה צריך סוף סוף לפקח על התגובה של השותף על התנועה של הפה והשפה ב הפתווה שלה בתיאום איתם כדי להתאים את מעשיו. באופן טבעי, לא יהיה מיותר סוף סוף לשאול אם זה ציין מה קורה שם למטה.

להישאר על ידי אהבה צרפתית עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, muzhchina, אתה צריך לפעול בקפידה, אם אתה רוצה שהוא ייהנה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה חבר מורכב פלדה, בהם את 4,000 קצות העצבים, אשר עשוי גם לחוות עומסים חמורים מעת לעת. במילים אחרות, פעיל מאוד מוקסם מאוד סוף סוף, מציצה יהיה מהר יותר, כפי שרובנו רגילים לומר, לא, אם לספק תענוגות בלתי נשכחים.

בזהירות לקחת את הגוף המיני ביד ולהתחיל ליקוק ראש. הלוואות את תא המטען, ולאחר מכן לשים חבר בפה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה נפשית. אנשים עשירים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשים וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אשר יקצה את הרמה יעשה חברה מצוינת.
דירות דיסקרטיות במרכז

יש לציין כי יש לנו ספוגים למעלה ולמטה את החבר באמצעות כל זה כמות עצומה של רוק. כל דבר אחר יודע את אותו הדבר כמו עם לפחות כמה פעילויות מיניות אחרות: פשוט לעשות מה שאני אוהב בשבילך ואתו. צופה בתגובה התעמולה ושאל שאלות, איך לבסוף לעשות מציצה אפילו יותר טוב.

אגב, שותפים יכולים מיד לעורר את אברי המין אחד את השני בתנוחה 69. יש לציין כי זה לא המיקום הטוב ביותר עבור סקס אוראלי, כפי שיש צורך בבקשה אחרת לקבל הנאה. לעשות את זה לגמרי מספיק לא קל.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. מישהו קטן יודע שזה גם עוזר לפתור קשיים במין.

קשה למצוא אדם במעמקי הנשמה אינו חלום על מעשה של אהבה צרפתית נלהבת, אמיתית. הגדרות דומות כמעט לכל, זה הפך להיות מוזר ולא מובן, אם כי הם מציעים כי הרגיל לא כמו שרובנו רגילים לדבר, דברים מעוותים. עניינים אוראלי - למעשה, כפי שאמריקנו כל הזמן, חלק בלתי נפרד של חיי סקסי. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי מספר גדל והולך של אנשים מפסיקים לשקול אותם עם סטייה ומתחיל להתאמן באופן פעיל, מתחרט רק שהם לא עושים את זה קודם. האם זה אפשרי משהו הכי אינטימי, וולגרי ומשוחרר במיטה מאשר כמה אנשים חושבים, אהבה צרפתית חושנית? יפה רק פעם אחת לנסות להתאהב בפרקטיקות אלה!

Просмотров: 93 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar