23:32
איך לעשות לילה בלתי נשכח? שבעה קריטריון הרצוי

גברים יכולים לארגן תאריכים נהדרים של נשים אהובות.

התקשות רוסית וא נכון של המידע זרקו מבט שגוי כי ליווי הוא משהו היום, עם בושה, יש צורך לשתוק על עובדה זו. רק לעתים נדירות שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין להם שום דבר יחד עם זנות.

אבל בלתי נשכח לעשות את הלילה מסוגל רק דאמא. רק נציגי מין יפים יכולים לחזות הכל לפרט הקטן ביותר ורק הם באמת מבינים למה זה כל כך ביסודו.

התוכן של המאמר נערות ליווי בחיפה

1 1st. צריך לבחור את הזמן הנכון 2 2. לא בהחלט להישאר בבית 3 שלישי. מי זה זר מקסים? 4 4. תפריט התירוצים 5 5. הכל מצוין: בגדים, איפור, תסרוקת, ארומה .. 6 השישי. אין הגבלות במין ובפמליה הגונה 7 השביעי. דיונים רק על אהבה

איך לעשות סקס בלתי נשכח עבור שניהם כי אתה צריך לשקול מה לחזות? מה שלא נעשה, כדי לא לפגוע בקסם? תשובות לשאלות אלה של הגברות יודעות ברמה האינטואיטיבית. אבל משהו יסודי יכול להיות החמיץ. לכן, המשך.

1st. צריך לבחור את הזמן הנכון

אם האברב האהוב על עבודה, הוא מתכונן לסיים עסקה חשובה, או במפעל ירד שורה Tomny Shift, עם לילה רומנטי לחכות טוב יותר. גם לחכות יצטרך אם מישהו משני אינו מתחרה את עצמו. יש צורך לבחור בחינם ערב, לילה ובוקר כאשר אתה לא צריך לרוץ לעבודה. זה מדבר לילה שלם אהבה. קשה אבל בוצע.

2. לא בהחלט להישאר בבית2

זוג עם ניסיון לא כל כך הרבה פעמים לאפשר לעצמך לבחור מהבית לפגישות רומנטיות. כמה ולא בכלל לעשות את זה אף פעם. די לשווא. שינוי המצב - אחד החשובים טכניקות המשמשות כדי להפוך חיים אינטימיים של שונים רָווּי.

לאן אני יכול ללכת? עִקָרוֹן, כך שאף אחד לא הפריע לאהבה. אם בתוכניות - לבלות את הלילה בטבע, יש צורך לבחור אחד מבודדים מראש, אבל באותו זמן, מקום לא מסוכן.קומפלקסים למטה, הפטרות חוסר ביטחון ותחושה שגויה של צניעות. זוג לילה בלתי נשכח מאוהב רק צריך להיכנע לחבר. כל מה שני יודעים כפתורים מכוסים על חבר חבר, פנטזיות אינטימיות ורצונות, לילה בלתי נשכח יהיה, כפי שהוא בלתי אפשרי דרך אגב.

שְׁלִישִׁי. מי זה זר מקסים?3

אופציונלי לחלוטין תחשוב על התסריט המפורט של משחק תפקידים ותיקו אותו, Grozno מסתכל על האיש בכל פעם שהוא יוצא באופן לא רצוני מן הבדיונית נוף. אבל המשחק בזרים יכול להיות מרגש למדי, בכל מקרה, יוצא דופן.

4th. תפריט מרגש

ארוחת ערב ויין חייב להיות ריאות. המטרה היא לילה בלתי נשכח של אהבה, ולא לטעום אלכוהול וחגים בעל חיים. זה שווה קצת שובה לב והוא יכול להיות לא עד סלסלות סקסי.

הפעל בתפריט צלחת, ב ההרכב של אשר הוא המכונה כל כך מוצרים - אפרודיזיאקים, יכול והכרחי. אֵיך לעשות לילה אהבה של בלתי נשכח? לבחול ולשאר כדי להעניק 2 חצי אהבתך, רוך, תשוקה והערצה.ויקטוריה Fomanaexpert

ה -15. הכל מצוין: בגדים, meycap, תסרוקת, ארומה ... 5

יש את המשמעות קיימים בכל יום הקודם. לקבל תלבושת חדשה גם לא מונע (כמובן, אם תרחיש הפגישה אינו מרמז על חזרה על חלק פעולה חשובה בחיים).

החבר 'ה יהיה צריך לתת המראה שלך הוא קצת יותר תשומת לב מהרגיל. לא בטוח להזמין מגוון רחב של שירותים בתא, מעיסוי לאפילציה אזור Paho, אבל לשים על כמה גרביים דומים מאוד ללא חורים ארומה, זה יהיה טוב.

שִׁשִׁית. אין הגבלות במין וראוי entouzhi6

ואת ne שכח כי הלילה הלא ידוע עשוי להיראות כמו יתושים מקומיים. האפשרות הטובה ביותר היא המספר מלון טוב. אינטימי, מסוכן, רומנטי. אם אתה לא אופה, אולי, אפילו שיק.

נפלא אם יש משותף פנטזיה שהזוג לא החליטו לבצע מוקדם יותר. עכשיו - הכי הרבה זמן נוח.

כדי להחזיק מחדש את הפמליה הנוספת, כאשר מתכוננים ללילה של אהבה, השגיאה היא כמעט סלע. מה בדיוק לבשל? הוא תלוי על אופי הצמד, את המאפיינים של מערכת היחסים שלהם תרחיש אהבה לכאורה. אופי רומנטי וחושני?

ריחות, שמן עיסוי, נרות, עלי כותרת של רוז - רק צריך. זוגות נלהבים אשר מעריץ ניסויים מיניים לא יכולים לעשות בלי כמה צעצועים חדשים מרגש מן החנות סקס.

מוּסִיקָה.

אסקרטים מקצועיים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ונכונים. עם זאת, זה בהחלט לא רק רגעים שימושיים לעבודה.

אל תשכח על גורם חשוב זה, כי סקס למוסיקה, מסייע לתת מאוד לתהליך ולקרוא השותף שלך.

שְׁבִיעִית. דיונים רק על אהבה 7

אין דיונים על חדשות, רכילות על עובדים, תלונות על חברי בריאות ואי הבנה, בבקשה. נושאים אלה - טאבו בלילה של אהבה. רק זיכרונות נעים, ארוטי פנטזיה, מחמאות ובדיחות טובות.

האווירה המרגשת ואת מצב הרוח הפנימי חשוב

כך שהכל מצליח לא מספיק שמור על החלק החיצוני של המקרה. זה מבטיח רק חצי של furora. ל זה שייך, למשל, פטריות, צדפות (עם אותם אתה צריך להיות זהיר, הרבה התאריכים שהם יצרו בלתי נשכחת, אבל לא בגלל שרציתי), תבלינים, תותים, ג'ינג'ר, קוויאר, בזיליקום, אגוזים וכמעט כל דבר אחר. מ משקאות אלכוהוליים יין יין יש תכונות מרגשות.להרגיש את עצמך המפתה הקטלנית, חיבה של פיי או רק גברת ללא רבב, נחוצה שים את עצמך על מנת לפי קצות השיער לציפורניים. לא מגיע באיזה טופס האישה תופיע, זה צריך להרגיש כמו "מיליון".

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

על מנת להפוך את הלילה של בלתי נשכח, מכשירים מחנות סקס יכול להיות שימושי כדי להרחיב פעולות מיניות. בהתחלה זהו חומר סיכה עם אפקט מאומץ, טבעת זקפה לחבר. באופן כללי, זה צריך להיות בארסנל של כל זוג, אשר אוהב סקס ולא פחד ניסויים! אבל כדי לבצע לילה נלהב של אהבה, סיבולת לא אמיתי יהיה שימושי לשני השותפים. כי תהיה המלצה: אין לארגן מרתון מין כאלה לעתים קרובות מאוד. תן להם להיות משהו בשודד, המיוחל ומתלהב מאוד.

Просмотров: 110 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar