11:34
איך סוף סוף לשמור על סקס, אם אתה גר עם ההורים?

"זה יהיה סוף סוף לחיות בנפרד ויש לו חופש פעולה מוחלט, אה היה מגיע כמו ורדים פעמים!"- אתה חושב, שוב מתרגם נשימה וניסה לא, לשים את זה בעדינות, כדי להדק את המיזוג. ובכן, fortunes עבור שניכם במילוי של חלום הנוכחי שלך! בינתיים, זה יצטרך להפעיל את האינטליגנציה ואת התכה ..

התוכן של המאמר

המשימה אחת מבוצעת: טיפים, כפי שכולם יודעים, זוגות מנוסים ביותר 2 תגובה פסיכולוגית

המשימה מתקיימת: עצה של parii מנוסה ביותר

זוגות אלה יודעים על הדילמה "סקס חשאתי". אולי החיים שלהם (וסקסי) ניסיון יעזור לך.

שים את הדלת כדי למנוע בלבול. יש צורך להדגיש את העובדה שיש לך כבר מגיע למצב לא נוח, להתקשר לעזרה חוש הומור

"אמא שלי לא יכלה להבין מה אני אוהבת את הצעיר שלי. בעיקר, אני רוצה להדגיש את העובדה כי הכיסופים לובשים תלויים וצורכים סרקזם. לעתים קרובות הוא בא לי "צפה בסרט" בחדר שלי - היינו גם בוגרי המכון ולבסוף התגוררו בהורים. שים לב, אבל באחת זקנה מאוד, היא נכנסה לחדר כשהיינו סקס וראיתי, ח'ם, כבודו העיקרי.

זה יצא הרגע האחראי ביותר. המצב מ Pinorgazmic, לשים את זה בעדינות, גלגול מאוד לא נוח. באותו ערב לא היה נוח לכל.

אבל עדיין הצלחנו לשרוד את הזוועה בזכות חוש ההומור. יש לי משפחה מודרנית, והם מתייחסים להרגיע, כראוי, טובי, שאני, להיות אדם מבוגר, עוסקת בכמה מטופלים, סקס בטוח בהסכמה הדדית. הטעות שלי נכנסו לעובדה ששכחתי לאתר את הדלת ".

אם אתה חי בנפרד וללכת זה לזה לבקר, לא מתנהגים כמו ילדים מפוחדים. לארגן היכרות עם ההורים שלך מראש

"אני בן 26, אני גם גר עם ההורים שלי. אם הצעיר, שאיתו פגשתי, אני אוהב, ואני רוצה להזמין אותו לעצמי, אני פשוט אקח את זה ועושה את זה. אבל לפני שהליכה לחדר השינה, אני דופקת על החדר אל הורי ושואלת אם הם לא ירצו לפגוש את האורח שלי.

זה במהירות מסיר כמה באים לידי ביטוי, כל מביך, אנחנו לא צריכים למהר, כאילו אנחנו שודדים. כאשר יש צורך להדגיש כי הכל נגמר עם חלק אוקטוציאלי, אנחנו פשוט הולכים לחדר שלי שבו אנחנו יכולים להירגע את Knockonets ".

מבקש כבוד לעצמך, לשלם את אותו הדבר וההורים שלך

"כן, את כל המבוגרים. יש לך את הזכות לחיים האישיים שלך ומין. זה ככה. אבל לא להתחתן עם העיקר - אתה עדיין חי תחת הגג שלהם. לכן, לא משנה כמה מגניב, אתה חייב בסופו של דבר לציית לכללים מסוימים.

הצרכים המיניים שלך ואת העדינות שלהם לא צריך להיות כל כך fabboring להפריע להורים שלך. ללא כבוד הדדי וכיצד אנו מדברים כל הזמן, הקודש מבוגר בריא ב BAS לא יעבוד. ".

שאל את עצמך אם אין לך יכולת לעבור מהורים. אולי עדיין לא התבגר?

"אני בן 26, אני עובד סוציאלי וחי עם ההורים שלי. לא כל כך מזמן, ראיתי את זה עם החבר'ה שאוהבים אותי, אני מתנהג כמו ילד. טוב, באופן כללי ... נראה לי תקוע בגיל ההתבגרות.

אבי הוא רציני מספיק, ואכפתית מאוד, אני מרגישה ככה למגחאן. ובחבר'ה, הוא מתנהג אותו דבר. ואכן, אני מאוד אוהב את המשפחה שלי, אבל אני מבין שאף אדם רגיל לא ירצה סוף סוף להיפגש, כפי שכולם אומרים, הגברת הצעירה, שלא גדל.

אתה כל המבוגרים.

עמידות סובייטית וחוסר חוק של מידע הוליד לשיפוט שגוי כי הליווי הוא משהו היום, פגום, יש צורך להשתיק על עובדה זו. עם זאת, היחידות יש מידע כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר מפרק עם זנות.

הגיע הזמן ללמוד לדבר על סקס

"הייתי מחוץ לסיוט שלי, כאשר רבים באים לידי ביטוי, סבא שלי (הוא גם חי איתנו) תפס אותנו במהלך מציצה. זה היה במוסך. סבא רק קפוא. ואחר כך אמר שזה יצא איך ללכת לכלב.

מה שקיבלתי מאוחר יותר? הוא התנהג כמו גבר מבוגר. לא לכל אחד לא סוד? מאז אני מאחל לך ליצור איתי קשר, כמו עם אדם מבוגר. כיניתי את "הפגישה המשפחתית". ואמרתי משהו כמו: "אני לא נכנס לפרטים, אבל הסבא ראה אותי בתנוחה מתפשרת למדי. אני חייב לומר שזה גם לא נוח, אבל אני רק רוצה, זה הפך, לספר על זה, כך שכולנו ידענו מה קרה ". סיים את כל הפיצוץ של צחוק.

אל תתביישו שיש לך יחסי מין. אל תתנו אמונות ודעות קדומות של ההורים שלך מטפחים מתחמים ואשמה

"אני בן 26, אני עובד אחות, ולא כל כך מזמן עבר להורי. ואני לא כל כך מזמן מאוד, כפי שהיינו מדברים, מצב לא נוח, מחליטים לבלות את הלילה עם אהבת בית הספר שלך.

בהתחלה הכול היה בסדר.

לבצע שאיפות ילידים בישראל בקלות, אם אתה ילדה ארוטית מרוסיה. העוסקים בישראל מותר בפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל ניתן לקבל חודש מ 6,000 $.

כאילו היינו שוב חזרו איך אנחנו מדברים כל הזמן, טוב, לשים את זה בעדינות, פעמים, רק עכשיו אנחנו כבר מבוגרים ללכת מאוחר יותר נשיקות. השעה היתה מאוחרת, הייתי בטוחה שהאבות שוכבים. אבל אני, טעיתי.

בקפדנות של הכיף שלנו בתנוחה מיסיונרית, אבא שלי מיושן, שמרני, עולמי הגיע לחדר. כשראיתי את אפו, הוא הסתובב במהירות ומת. לאחר מכן הוא אפילו לא יכול אפילו, באופן כללי, להביט בי.

הייתי, כפי שהיינו אמורים, רגשות מעורבים. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה אני מבין שאני גברת מבוגרת ויש לי את הזכות ליהנות מין עם מי אני רוצה, אבל באותו זמן זה מגיע אלי, כאילו באמת יש לי איזה סוג, איך אנשים התרגלו להביע, מלוכלכים ואני חייב להתבייש בי ".

אם הלחץ ללא שינוי סוף סוף שולל את המוח, עדיף ברציפות ולעשות הכל כדי לזוז מהר ככל האפשר

"אני בן 25, אני עובד כמורה ואני אוהב שאף אחד אחר יודע מה זה - מנסה להדריך איך להשיג, חיי מין, לחיות עם דומה תחת איך אנשים רגילים להביע גג אחד. זה יהיה רע אם לא נבחן כי כן לא יכולתי לדבר עם הטלפון בטלפון, מחשש שמשפשי שלי ישמע אותי! גרתי בלחץ מתמיד. והאחות והאבות עדיין יכלו לומר שכל מיני הערות בכתובת שלי: "הו, ואתה, התחלת לריב?-

הגעתי לנקודת הרתיחה. השולחן ברור שאני לא יכול כל כך הרבה. לירוק על כל דבר! מצאתי את העבודה השנייה והחלה לדחות את הכספים. הייתי שימושי במשך כחצי שנה. כולם יודעים על מה שהיה קשה, אבל התוצאה היתה שווה. ציפיתי שאדם מתאים לי כל כך הרבה זמן! בשלב מסוים, פשוט הבנתי שאני לא מחייג את כל זה, כפי שאנו מבטאים, דברים קטנים מטומטמים לקלקל את כל.

פרשנות הפסיכולוגית

אם אתה מאמין לסטטיסטיקה, כ -43% מהצעירים, לא כל כך מזמן שוחררו ממוסדות, מחויבים לחיות עם הוריהם, עד שהם, בסופו של דבר, למצוא עבודה יציבה וקרנות לדחות לזוז. רבים וזוגות, אשר, מכוח סוגים שונים של אירועים, לא יכול לאפשר דירה נפרדת לעצמם. שירותי ליווי

אבל, כפי שכולם יודעים, לפעמים זה קורה כי אדם שכבר נפל מן הקן והקים את חייו כדי להפוך את חייו שוב כדי לדבר בבית של אבא. אובדן עבודה, גירושין, רפה, כפי שכולם יודעים, מצב החיים כולה - כל דבר קורה!

בארצות הברית, יש אפילו תוכנית טלוויזיה מוקדש דילמה זו - יש כבר גברים מבוגרים וגברות למדו איך לחיות תחת קורת גג אחת עם אמהות ואבות. זה נקרא מאוד אופטימי - "איך לחיות עם ההורים (עד סוף ימי שלך)" (למשך שארית חייך).

כמה אבות קדמים להתייחס כמה אנשים חושבים כי "הילדים שלהם" יש זמן רב זמן רב למבוגרים. הם לא ילכו בלי נקישה בחדר השינה אל הצאצאים או הבת, ואם הם פתאום לתפוס את "הילדים" על "חם", ייקח את זה רגוע ותתרגם הכל בדיחה. השאר יעשה הכל כדי להכין אפרוח מתבגרים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, חצי, חס וחלילה, לא רק נשארו לבד.

"זה נורמלי לגמרי שאתה שומר את החיים של מבוגר וקיים יחסי מין. אנשים מעטים יודעים מה אבותיך צריכים לקחת את המציאות הזאת. אבל אם כי, כמובן, מישהו לא אומר שזה יהיה קל, "הפסיכולוג פגי דרקסר מזהיר.

"קוגדו אנחנו אוהבים מישהו, אנחנו מתנהגים כמו ילדים. המוח שלנו כפי שהוא שאיבה דופמין, אוקסיטוצין וחומרים כימיים מסיביים אחרים. איך זה לא היה מוזר, אבל זה יהיה סוף סוף יכול לעשות אותנו ביותר כמו רבים חושבים רגישים. הוסף דאגה מתמדת על זה שאתה יכול גם לשמוע. מאוד, איך להתבטא, הרבה דברים "- מוסיף מומחה ליחסי סירשאש אנדריאה.

בסופו של דבר, הזכיות של המשפחה להישאר, באילו אבות וילדים יכולים ... לדבר יחד. "משפחות הן הכי הרבה חושבות, פתוחות וחברתיות, שיודעות איך לדבר על הרגשות שלהם, נוטים יותר להתעורר במצבים ולקשיים לא נוחים", אמר דרקסלר. כולם יודעים מה מצבים דוחים - בסדר. אבל אם אתה מנסה להעמיד פנים, כאילו שום דבר לא היה, מביך יכול רק יותר גרוע.

רוצה שהאבות התייחסו אליך כאדם מבוגר?הממ, והאם אתה יכול להתמודד עם מעמד של מבוגר? "אם אתה מכריז על עצמך אדם מבוגר סקס, להיות מוכן לשינוי. לדוגמה, אמא שלך יכולה להגיד את זה כדי להתחיל פחות עניין לשטוף של הלבשה תחתונה שלך, ואת האב לא ייתן, לבסוף, למלא את המכונה שלך לעתים קרובות כל כך, "Drexler מזהיר.

בכל מקרה, יש לך יחסי מין או לא, לא כל כך ביסודו. הרבה יותר חשוב לעבור בהצלחה את צעד ההפרדה מהורים, במילים אחרות, פסיכולוגית, סוף סוף, להפריד מהם. במקרה לא נעימה, אתה יכול להתחיל בתת-מודע למצוא לענייני, שבו תוכלו סוף סוף לשחק תפקיד תלוי.

"אם אתה עדיין מרגיש כמו ילד, ביחסים עם שותף, בסופו של דבר, קשיים עשויים להתחיל. לדוגמה, תוכלו להדגיש את העובדה שתאחד את הראיות של רגשותיו עבורך. זה אפשרי כי גם אתה תהיה פולשנית מדי, "דרקסלר מבהיר.

במצב זה, עדיף לא רק למצוא נתיבים קלים, אבל להיפך, לעשות כל מאמץ על איך אנחנו כל הזמן מדברים, כך שתוכל גם לזוז. "בעוד רגע אתה מתחיל להגיד לאבד את הביטחון בעצמך, בדרך שלך לקבל החלטות. וכך תקוע בתפקיד של ילד. וגם אם אתה באמת לא באמת יש את היכולת הקטנה ביותר לזוז, להתחיל לקחת אחריות על החיים שלך. להפסיק להתנהג כמו ילד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הגבול של התנהגות מותרת עם ההורים, "מוסיף דרקסלר.

Просмотров: 612 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar