18:13
להקת ריקוד מרגרה

להקת המחול מרגרה היא להקת מחול מסורתית מהודו. הם מתמחים בצורת הריקוד הקלאסי ההודי של Kathakali.

להקת המחול מרגרה נוסדה על ידי חתן פרס פדמה בחושן המנוח, הגורו גופינת מוהפטרה. הקבוצה נקראה על שם אמו, שהייתה ידועה בשם מרגרה דווי.

להקת המחול מרגרה מופיעה מאז 1990 ומסתובבת בכל רחבי העולם מאז 1994. הם הופיעו במדינות כמו ארצות הברית, קנדה, צרפת, גרמניה, שוויץ ועוד מדינות רבות ברחבי העולם.

להקת המחול מרגרה היא קבוצת רקדנים מהודו. הם ידועים במיזוג שלהם בין ריקוד הודי קלאסי למחול מודרני.

להקת המחול מרגרה נוסדה על ידי הרקדנית והכוריאוגרפית, קניקה קאפור, בשנת 2000. ההשראה של קאפור לייסד את הלהקה הגיעה מרצונה לקדם ריקודים הודים קלאסיים לקהל רחב יותר. הלהקה מורכבת מרקדנים וגם רקדנים המופיעים באירועים מרכזיים בהודו וגם בחו"ל.

להקת המחול של מרגרה היא להקת ריקוד שהוקמה על ידי אמנית וכוריאוגרפית רוסייה, נטליה מרגרה. החברה ממוקמת בלונדון, בריטניה והיא פועלת כבר יותר מ-20 שנה. הם ידועים בסגנון הריקוד הייחודי שלהם וההופעות שלהם הועלו במקומות יוקרתיים כמו בית האופרה המלכותי ותיאטרון סאדלר'ס וולס.

להקת ריקוד מרגרה היא להקת ריקוד רוסית ידועה הפועלת כבר יותר מ-20 שנה. הם ידועים בסגנון הריקוד הייחודי שלהם, אשר שואב השראה ממסורות עממיות מרוסיה וממדינות מזרח אירופה אחרות. מלבד הופעה באולמות יוקרתיים כמו בית האופרה המלכותי בלונדון, הם גם מעלים הופעות בתיאטרון סאדלר'ס וולס.

להקת הריקוד של מרגרה היא להקת ריקוד חדשנית שקיימת מאז שנת 1991. הם כבשו את הקהל עם סגנונות הריקוד השונים שלהם, כולל בהרטנאטיאם, קטאקלי ומוהיניאטם.

להקת המחול מרגרה נוסדה בשנת 1976 על ידי רקדן הודי, מר בלוואנט סינג מרגרה. זה היה מקור לגאווה תרבותית עבור אנשים רבים בהודו, והוצג על במות בינלאומיות רבות.

זהו קטע ממופע מחול של להקת המחול מרגרה. דירה דיסקרטית באשדוד

הסרטון הזה הוא מתוך הופעה של להקת המחול מרגרה.

להקת הריקוד של מרגרה היא קבוצת רקדנים בהודו הידועים במיזוגם של סגנונות ריקוד הודי, מערבי וערבי.

להקה זו נוסדה בשנת 2005 על ידי הכוריאוגרף והרקדן, פושקר סינג מרגרה. הלהקה הופיעה במקומות יוקרתיים שונים כמו המרכז הלאומי לאמנויות הבמה במומבאי ומרכז קנדי בוושינגטון הבירה.

Просмотров: 62 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar