11:34
סקס עם כושי: ביקורות נשים reddit

סכסוכים אינסופיים כי גברים שחורים יש ליבידו הטוב ביותר מאשר שלג לבן, קידם את הקנאות של גבירות שלג לבן להצטרף קרבה אינטימית עם גברים שחורים.

התוכן של המאמר

1 ביקורות Reddit

להלן, כפי שכולם יודעים, המשתתפים ללא שינוי של הפורום Reddit מחולקים על ידי ניסיון של תקשורת אינטימית עם האיש השחור.

ביקורות Reddit_reddit

"הצעיר הכהה שלי היה די צנוע, והוא היה כלי גדול, ככלל, הוא סיפק אותי כמו שום דבר". - Akansha Bhardwaj "הו, אלוהים, כן!!! יש לי יחסי מין עם כמה גברים שחורים והעריך כל אחד מהם! אני כל הזמן עוזב סופר, איך להתבטא, מרוצה!-. - אריקקה ג'יימס "השותף של היום שלי הוא כהה. מוקדם יותר, אני, לשים את זה בעדינות, מצא את השלג לבן מאוד נחמד, כפי שכולם יודעים, יפה, אבל כשהתחלתי לפגוש עם החצי השני שלי, הוא שינה הכל. - ג'ס לוקה "היה לו מין בלתי מתחרות, שמעולם לא חשתי חבר זכר כה עמוק.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור איסקמנטל, אשר תדגיש את המעמד ותאסוף חברה נחמדה.

כל אורגזמים שלי איתו היו קיצוניים ". - Lappe "הייתי כמעט כל הגברים בחיים שלי, אבל מה שראיתי, כשצארביץ 'כהה מחולק, הפחיד אותי. כזה גדול, שחור כזה. זה יהיה רע אם לא היה שם לב כי אחרי כמה שניות הוא הלך אלי מאה אחוז בלם, מנשק אותי. הייתי מוכן בהצטיינות כבר בשלב הזה ". - לורה אסטב "אחד הצעיר הכהה שלי היה ביישן, כפי שהאמין שאני מצפה לראות את המלך קונג, אבל במיטה הוא היה רק ​​5 + ... פשוט תפסיק לחיות עם סטריאוטיפים, כולם רוז". - סנדרה "גברים לבנים, מניסיוני, לפחות הרדי, בעוד שהאנשים החשוכים שאיתו הייתי, הדומיננטי והחם ביותר". - ברית וינסטון "היה איש צעיר אחד יפה יותר מניגריה, שאיתו דיברתי. כולם יודעים שהוא היה ספורטיבי מאוד, וכפי שאנשים נהגו להביע, שרירי, בבעלות חוש הומור טוב.

בכל פעם שסיים אימון, עשיתי לו עיסוי טוב, ואחר כך הלכנו למקלחת. כאשר יש לנו יחסי מין, הוא לחץ אותי אל הקיר ודפק. הוא הכי טוב מרוצה ממני ". - מרי דייוויס

"היו לי גברים לבנים שלג עם זין גדול ואנשים כהים, עכשיו עדיין עדיין לשים אותי יותר. במיטה, אעשה כל מה שהיה הנאה השחור יגיד לי. - קליי סנדרסון "כן, ההבדל הוא. בחורים חשוכים יותר חברים, ואני אוהב את זה ". - Allblkonly "לא חשבתי שאני יכול פשוט לקחת כל כך גדול מכשיר ... אה, אני דוארה! זה היה טירוף, אבל אהבתי את זה מאוד ". - Kaydi Rogers "אני לא יכולה להכריז על שום דבר מגעיל על גברים שחורים. למעשה, הם קטסטרופלי כמוני. אם לשפוט לפי הניסיון שלי, הם היו כל שיתוף, כמו אנשים רבים חושבים, אני רק עדין ". - לורה הנקוק "90% מהחבר'ה שלג-לבנים שאיתו היה לי יחסי מין היו חברים ענקיים ומודעים איך להשתמש בו טוב יותר מאשר איך הגברים הכהים התבטאו,. הנה הנוכחי כאן ". - ג'ני "מהו ברי השחור, המיץ המהיר ביותר". - לא משנה "הייתי עם כמה באים לידי ביטוי, איש שחור, זה היה מדהים! כן, באופן טבעי, הוא התכתב הסטריאוטיפ כי "גברים שחורים יש פין ענק". הזין שלו היה ענקי מאוד, וכיצד נהגנו לומר, המאהב שלי יכול להשתמש בזה. צפה בעצמך את העובדה שאהבתי את הניגוד של הגוף שלנו בקרבת מקום ". - מנוי צעיר זוהי פנטזיה של כמעט כל הנשים, וכמעט כמעט כולם לא נפתרים ומתגעגעים מה יכול להיות כך לדבר להיות חוויה טובה. ההצעה שלי - לעשות את זה!-. - קתיות "מצאתי שהם חמים מאוד, חושניים וארוטיים ומוכנים כל הזמן לעשות הכל כדי להשיג את ההנאה החמה ביותר שלהם ואת השותפים שלהם לבנים". - אמה ג 'יין בראון "אני אוהב בחורים כהים. אני לא אוהבת גברים לבנים שלג מבוגרת מ -40 שנה, ואני כבר לא תהיה איתם, אני פוגשת. למעשה, זה לא בתוכם, אבל בתוכי ". - Akansha "במשך שנים רבות קיבלתי יחסי מין עם גברים שחורים ולהתנות ממנה. כמו כן, כמו, כפי שהוטל, לפחות כמה תרגול סקסי, ללא קשר לגזע, יהיו כמה הפרעות יחד עם כמעט כולם, כפי שהיינו מדברים, רגעים טעימים.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אחד יהיה להדגיש את המותג יהיה לאסוף חברה מצוינת.

באשר לאגדה, הייתי אומר שרובם לא כל כך אמת, כפי שנראה ". - eyeamnicegirl "גברים שחורים הם בדרך כלל הכי מלקחיים ביחס למיניות בהשוואה לגזעים אחרים. הגברות באמת אוהבות את זה מאותן סיבה מדוע הם אוהבים אלפא זכרים שמראים ביטחון ובקרה ". - the_truth_now. נערות ליווי בראשון לציון

Просмотров: 2226 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar