21:22
סקס אמיתי על החוף: סיפור חם היכרויות ההיסטוריה עם זר

אמה ג'ונסון - בלונדינית חמודה עם עיניים נאיביות גדולות.

תמיכה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. חסכוני יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה את המצב יהיה חברה יפה.

זה נראה כמו בוגר מתון של גימנסיה של הנשים. אבל במשך כמה שנים, סיפור אחד מיוחד שלח לבסוף את הביוגרפיה שלה.

התוכן של המאמר

1 תשוקות מוסתרים הם באופן עקבי, באופן כללי, מיושם

שרונות מתגשמים מתגשמים

שלוש שנים, נפרדתי עם חבר, שאיתו ציפיתי לחיות בהר ובשמחה עד סוף החיים. הפער היה מאוד, כפי שכולם יודעים, כואבים, עדיין לא יכולתי לבוא לעצמי. בימי חול עבדו כמו זומבים, ובסוף השבוע להשקות בשפע עם קרעים. לאחר כמה חודשים, חברתו הטובה שלי קלרה נמאסה מכל העניין באמת מחפש כנראה, והיא הציעה לקחת חופשה וללכת במשך שבוע לים, לבקר את ההורים של החבר שלה מייקל: "שום דבר מיותר: רק אנחנו , מרטיני חול ליטר לבן".

החלטתי שזה לא הכרחי להפיג. אנחנו ברורים מאוד, אספנו במהירות מזוודות, ואחרי כמה ימים עמדתי על החוף ליד הקוטג 'וזה נראה נבוך מן הנופים התפשטות של החברים של מייקל. כמובן, כולנו יודעים היטב מה עם אותם, שריפת ברונטית אלכס, עם עיניים כחולות בהירות, אשר מאה אחוז יכול להתחרות עם גלי האוקיינוס, בפרט, נאבק אותי בנשמה. לא התאימתי למעשים, אבל כבר הרגשתי שהאווירה מחוממת בינינו. כשחזרנו לחברים, התברר שאף אחד לא ראה את היעדרותנו. שחר בא, והגיע הזמן להיפרד. למחרת, אני נוסע הביתה באוטובוס. אלכס השאיר אותי לחדרה, אך מעולם לא סתם התקשרתי.

טוב מאוד להקצות את מה שהיה לי חריג, בדרך כלל נראה לי כמו עכבר אפור, אבל המצב עצמו היה צריך, איך היתה ההתחלה להביע את הנשיות שלך. בדרך לארו, פגשנו את מייקל וחבריו, עם חבילה חמה בראשות החוף. גברים הציעו ללכת איתם, ואנחנו הסכימו בשמחה.

רוח שככה, מישהו צ'זינג. גברים מילאו ברצון את הספלים שלנו, ואנחנו לא כל כך לדבר בכלא, כשהשמש ירדה ליד האופק. ישבתי ממש על החול, מול אלכס. לא נגענו זה בזה ולא דיברנו בכלל, אבל בכל פעם פשוט תפסתי את מבטו, פירקתי רעד. אין ספק, זה ראוי להזכיר כי אלכס רוכסן חולצתו, מטלית צרה מואר העיתונות המוצקה שלו. "מעניין, הוא יישאר כל כך מגניב, אם ביליתי את הלשון על בטנו וירדתי למטה?"לבסוף חייכתי על מחשבותי.

פתאום הביט אלכס ממש עלי, כאילו הרגיש, מה אני רוצה. פרצתי ובראש ובראשונה את עיני: "לעזאזל! שהוא יחשוב עלי? אנחנו כמעט לא מוכרים!"עשיתי לגימה ושכבתי על החול. השמים היו מכוסים בכוכבים, הרגשתי את עצמי חלק קטן, כפי שכולם יודעים את עולם ההנאות הענקיות. ברגע אחד שמעתי לחישה חמה: "אני אוהב בנות שלא לובשות גרבונים".

הסתובבתי. אלכס נמתח וליטף אותי על הירך. "אתה לא מוגן?"- הבנתי שהוא שאל מ נימוס, שום גברת לא תגרום לו לפניו. זה יהיה רע אם לא שמים לב לעובדה כי כף היד עלתה לעיל וחן את השמלה. לא מספיק מי יודע את העובדה כי ברגע זה הרגשתי את עצמי מודגש אינטימי. אנחנו צעירים, חופשיים, סביר להניח שלא יפגשו שוב. למה, לשים את זה בעדינות, לא? אני petried: "ואתה כל כך בטוח בתוך עצמך רק בחברת חברים? אולי בואו נלך מחרוזת?-

אלכס חייך והקפיצה הרימה אותי על רגליו. הבנתי שאני שותה אפילו יותר ממה שנראה לי, וזה אומר שהגיע הזמן להיות, כדי להשליך את האילוץ המיותר. אנחנו עדיין נהרגים על ידי העובדה שאנחנו זהירים, מנסה להיות, איך נוכל לעלות, מעיניו, רץ עמוק לתוך החוף כדי בקתות על מקביל. טוב מאוד להדגיש את מה שהם התבררו כדי להיות סגורים, אבל אלכס לא לסובב אותו, הוא לחץ עליי, כפי שכולם יודעים, קיר וודי, מורחים את ברכו של הירכיים וגדלתי אל שפתיים שלי.

הורדתי את ידו אל מכנסי הג'ינס שלו והבנתי שהוא מוכן. אלכס הפך אותי לאחור ונכנסו בחדות. אני בקושי כמו שזה נשמר אפילו לא בהצטיינות באותו רגע, אז זה היה, בסוף, מתוח. שלו, איך להגיע, כפות גסות בכאב מתוק רק התגרו הפטמות שלי דרך השמלה. אני נאנק. אלכס מהדק לי את הפה: "שרי, מותק. או שאתה צריך צופים?»כי החברים שלנו היו קרובים, הייתי מתרגש עוד יותר. בקושי עשיתי את הקליקים, נכנסתי לאחור ואילץ את אלכס לחדור לי אפילו יותר.

הוא פתח אותי שמלה וירד אותו על המותניים, היא תפסה את החזה ביד אחת, והשני נגעה בעדינות את הדגדגן. הגוף שלי פירק את השטיפה האלקטרונית, גנחתי בקול רם יותר: "אלכס, בבקשה, אני כבר לא יכול, לרמות!"אבל הוא משך אותי בחוזקה והואץ. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שציינתי, האם תשמע אותנו, הרגשתי בתוכי, בסופו של דבר, הגל החם עולה. אלכס סחט כמו הפטמה שלי, והגל היה כיסה אותי בראשו. יש לומר שזה היה האורגזמה החזקה ביותר בחיי.

על חוף לא מוכר עם חבר לא מוכר. הכל כבר מזמן ידוע למה שלא היה אפילו לפני פרידה. התנזרות ארוכה גרמה לי רגיש מאוד.בערב, שנינו צריכים לבוא לידי ביטוי, החליטה קלרה, בסופו של דבר, ללכת לבר. לבשתי שמלה שחורה קלה על גוף עירום והתמוסס את השיער.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כאשר המילה באה לפעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים את זה, בתורו, אסקוגר פשוט מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת בכיתה VIP ליווי יהיה סימן של מעמד ציבורי.

רציתי שנחבר לנו זיכרון בהיר, ולא שגרתית. ההרפתקה הקיץ הפכה לנו, כמו בראשות, הסוד הקטן היחיד. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

Просмотров: 390 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar