16:48
תכונות ועובדות של כניסה מינית.

תהליך המראה אטרקציה סקסית בין אנשים עדיין לא נלמד. על בחורים נשים, גם על נציגים שונים של 1 ואותו מין יכול להיות פעולה מרגשת סיבות שונות מאוד. מישהו מתחיל את הריח פרטנר, אחרת יגיע מהמוח מלהבעט בחיבה, ו -3 מתוך ישיר ליד שותף.

התוכן של המאמר

1 מהו תשוקה מינית? 2 הכל על סקס 3 איך להיות סקסי עבור גברים משלו? 4 כפי שאנו בוחרים חבר הנפש על ידי ריח? 5 עובדות על תפקיד הריחות ביחסי מין 6 עובדות תשומת לב הגון על אטרקציה שדה

מהו תשוקה מינית?אני

תשוקה סקסית נקראת גם סקס, כפי שהיא מופיעה בין אלה של מינים שונים - גברים וגברות. יש גם תשוקה חד מינית, אבל זה לא טבעי ונראה עוד יותר תודה, אם הרצון בין אנשים של רצפות שונות. נערות ליווי באילת

הנושא של רצפות הצפה נלמדת עמוקות על ידי מבצעים. כל אדם, מאז התבגרות, חווה את הליבידו - תשוקה לאדם אחר, שותף מיני אפשרי. לא תמיד תהליך זה הוא 100% נשלט על ידי המוח, מעת לעת, הרצון יכול להופיע ברמה של האינסטינקטים.

תשוקה מינית היא שלמה "קבוצה" של רגשות וחוויות הנובעות ביחס לאדם אחר. בעולם המודרני, תשוקה זו פירושה הזדמנות להתחיל מעשה מיני, לא לפי תיירות התינוק.

החל בגיל ההתבגרות, הרצון רודף אדם כל החיים המודעים. זה סקרן כי עם הגיל, הרצון לא נעלם, אבל זה יכול להפוך לרגשות אחרים, למשל, ברצון להטריד על אדם.

ליד הסביבה כל אדם מאוד תורם לפיתוח של אמונה מינית, ו גם היווצרות של טעמים מסוימים ואפילו אינסטינקטים. פיתוח זה רגשות מתרחשים בילדות הפצועים, וההשפעה על התמכרות עתידית יכולה שימם את אמא או את אבא שלך, מורה בגן, מורה בית ספר ראשון.

אם התשוקה המינית נותרת לא מרוצה, אז האדם מתחיל לחוות רגשות סותרים - כעס, הרצון להרוג מה - או. זהו מנגנון טבעי המעודד אנשים לקיים יחסי מין כדי להמשיך את הסוג.

אבל, במקרים מסוימים, אנשים עם נפש לא מאוזנת יש תשוקה לא מרוצה "שופכים" בצורות נוראות מאוד - הרצון לבצע אלימות. השיטה הנפוצה ביותר להבטיח יציאת אנרגיה אקזילית - אוננות.

הכל על מיניות 2

ריח זה נוצר לא כל כך הרבה מן השפע ואת המאפיינים של פריקה הגוף, אבל מ האינטראקציה של פריקה אלה עם הסביבה החיצונית, עם חיידקים. מאז אנשים, לחיות באותה סביבה, שחוקים לעצמם חיידקים דומים, ריח זה נראה יליד, אבל זר נתפס בסלידה, מעת לעת קָשֶׁה. בקשר עם זה מאוד ביסודו, כדי להיפגש איכר, הגברת אהבה את ריחו. נערות ליווי באילת

אבל בתהליך האבולוציה בבני אדם נראתה תשוקה מינית נוספת, גליל קרבה ללא לידתה של ילדים.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את המפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום הרסלם רק מלווה את הלקוח באירוע, מחזיק את השיחה ואת בכיתה VIP ליווי נחשב סימן של המצב.

זה הפך את הבסיס עבור התרחשות Sexapillary - נכסים, בכלל לא חיה טבועה. לאיש יש רצון לקבל אורגזמה, ו הגברת ברוב המקרים מבקשת למשוך גבר. מן העובדה כי בני הזוג משתמש קונדומים, הרצון לא נעלם, ומזמן הזמן אפילו הופך מדויק יותר.

מדענים הצדיקו זאת אטרקציה בין אנשים מתרחשת במקום ריק, "להאשים" פרומונים - הריחות של הגוף כמעט לא הוסרו על ידי אנשים, אבל נתפסים על ידי המוח. אם תכונות נפשיות של גברים וגברות עשויות להופיע הרצון החשוב ביותר שיסתיים בקרבת סקסית.

פסיכולוגים מחולקים סוגי פיקדונות על ידי וקטורים, כך, איכר עם וקטור עור, אשר הוא מזל, יסודי, אנרגטי, עשוי בשלב מסוים לעבור בשעות היום של הנערה וקטור - נעים, כלכלי, ומרגיש את התשוקה המינית החזקה ביותר. גברים לא סופרים את ארומה להגיב על הערעור החיצוני, גם על מרכיב נפשי, ועל הגברות מלכתחילה נשארת הריח פרטנר, גם אם היא לא תרגיש את זה באמת.

אבל סביר ו ההשפעה המסתובבת היא היעלמות האטרקציה, כתוצאה מכך, את ההצעה של זה. הטבע הראשון מודאג כי אנשים עושים צאצאים ו תשוקה סקסית נעלמת בכמה זוגות, וילדה את החדש ביותר, אבל עם אחר איש.

איך להיות סקס עבור האיש שלך?3

הרצון הסקסי חייב להיות נתמך, גם אם נראה כי הנישואין חזקים.עובדות הגון על מריח ביחסים בין האיש לבין הגברת: הוא סקרן זאת רמה אינטואיטיבית של הגברת יכולה אפילו להבין אם הילדים יהיו מתוך מסוים גברים מתעוררים. זה נקבע תאימות של חיידקים של 2 אנשים, אם הם מונוטוניים, אז התנגדות יהיה פחות, אבל אומר ילדים מעבר לעייר וחזק.

אם יש צורך לבחור מתוך הנושאים, כדי לרכוש תיק או קבוצה חדשה של פשתן, אישה צריכה לתת עדיפות לשנייה אפשרות אם היא לא רוצה לאבד את האיש שלה.

רדיפה של הפניות השלים לא צריך להיות מטרה של החיים, אבל כדי לתמוך ביופי של הגוף צריך להציל את הרצון של שותף.

הגברת החכמה לא מפסיקה לפלרטט עם האיש שלו, כי הוא יודע שזה באמת מתברר ומרגש. גם אם האיש והגברת כבר היו נשואים, אלמנט של המשחק צריך להיות במערכת יחסים כל יום, רק כדי שתוכל להציל תשוקה סקסית ואפילו לחזק אותו.

הצורך לעכב את האיש הופיע בגברות השוואות לא כל כך מזמן, שכן העם העתיק ביותר היו מודאגים רק את הרבייה, ולאחר השותפים החדשים החלו למצוא. שפע בחיים אינטימיים הוא גם מאוד ביסודו. אתה יכול להשיג את זה, משחק משחקי תפקידים, גם לשנות את המצב - נרות ארומטיים ושמנים, וילונות חדשים תחתונים למיטה, כל זה תורם החמרה של פנטזיות סקסיות של אדם, אבל אמצעים אטרקציות לגברת מסוימת.

כפי שאנו בוחרים חבר הנפש על ידי ריח?4

בעולם המודרני, רצון סקסי בין אנשים יכולים להופיע רק כאדם אחד אהב את הריח של אחר.

חוקרים היו חוויות סקרניות הוחזקו, בתהליך זה התברר כי הגברות בפרט, מאוד מגיבים לריח של גבר. לעתים קרובות הם לוקחים חולצות טריקו של גברים וסוודרים ולהתחיל ללבוש את עצמם בגלל הבגדים של גברים "נחמד ריח ". לזרוק כי ריח של חולצת טריקו של גזע אחר עשוי להיראות מגעיל, אשר מבוסס על אמונות של ביולוגיה, אתה יכול להבהיר כמה הבדלים סט Genov.

ריח צורות מזיעה, פריקה בנרתיק, שתן ורוק. בסקרנות, ככה בנות מבקשות מאוד הבשלה אם גברים חיים בבית. מריח לפעול על אדם ברמה צרה מאוד, מהר יותר בתת מודע.

הרצון הסקסי עשוי להופיע ברגע הפתאומי ביותר אם כמו ריח האדם, גיחוך או מבטו. טבע תהליך זה מאוזן - החבר'ה נראית רצון לנשים ומפנות. המטרה הראשית - המשך הסוג, כניסה למגע מיני ולהפריה.

זהו הסמל הראשון של מה שאנשים תואמים ואתה תוכל להעלות על הדעת צאצאים בריאים. ריח חיה יותר המתבטא ברגעים התרגשות כי האיש נראה הגברת שהוא אוהב את זה הוא מדגיש ריח מיוחד, והגברת יכולה לעורר את זה. נערות ליווי באילת

הרגלים מזיקים I תשוקה מופרזת עבור היגייני פירושו מסבך באופן משמעותי את תהליך הבחירה שותף לפי ריח. גברים הם לעתים קרובות מאוד monous כי הגברת המעשנת, זה גורם לגועל שלהם, כמו מריח מאפרה. כל כך חזק השפעה שלילית עשויה להיות ריח חזק של אלכוהול כמה תבלינים.

זה סקרן כי 1 נשיקה כמעט יכול לומר על אם אנשים מתאימים זה לזה או לא, כי ברוק יש גם ריח מסוים. אם הנשיקה לא גרמה לרגשות הבהירים ביותר התרגשות קדומה, אז הדברים לא יצליחו.

עובדות על תפקיד הריחות ביחסי מין 5

הגברת יכולה לנקוט כמה טריקים: ראשית, זה חייב להיות בטוח האטרקטיביות שלו, סקס. זה תורם העובדה כי גברים אחרים לשים את תשומת הלב שלהם, ומשמעות תחרותיות, קידום הגידול באטרקציה באדם. תחתונים יפה - דבר לא כתרוני בארון הבגדים של הגברת הנשואה. זה תמיד צריך להיות יפה, סקסי, מרגש.

במטרה המיוחדת של הגברת ברמה האינטואיטיבית, היא דוחה אם האיש מחכה או לא. באותו זמן, איך עשה ריח מיוחד, יכול להבין שהם צריכים להיות גדולים לפניהם. במהלך הנשיקות של הזרועות, ניתן להבין אם אדם מתאים או גברת לתפקיד המיניות. גברים מיוחדים של גברים, שנותר אפילו על בגדים, יכול להגיד לגברת כמעט כל לנתיחה של גבר.

עובדות תשומת לב הגונים על אטרקציה של רצפות 6

הנושא של אטרקציה של גבר וגברות, המין שלהם, כבר הרבה שנים משפיע על המוח של מדענים, יש אינספור מחקרים, התוצאות של אשר עשוי להיראות מרתק מאוד.

אז זה היה נמצא, כי ברמה התת מודע, גברים לשים את תשומת הלב שלהם לגברות של Prehla המתחם, כי, על בסיס האמונות של הטבע ופיזיולוגיה, גברת כזו לא משולל מזון, אבל אמצעים תמיד יוכלו להאכיל את המשפחה.

באוסטרליה היו מחקר בוצע, על פי התוצאות שבהן התברר כי כרגע היכרויות והמין הראשון מעשי נשים נרגשים יותר מזוקנים חבר 'ה, אם מאלה שנהנים מהתער "דיור". הנה "להאשים" אבולוציה, המבוססת על אמונותיה של אדם מזוקן יש יותר מיניות, יכול להיות גם אבא מענג לתינוקות, intercession ו Lemetter.

סיבות צבע reddisted עוררות חזקה לא רק אצל אנשים, ובעל בעלי חיים, כי סרטים, פסוקים ושירים, ברוב המקרים יש בנות בשמלה אדמדם, ולא ירקרק או סגול. אישה שרוצה למשוך את תשומת לבם של גברים כדי להשתמש בזה, להדגיש את הדמות שלך עם שמלה אדמדם יפה. כגון הבנות נתפסות על ידי גברים לא רק סקסי, אבל מוצלח דוֹמִינָנטִי.

פנים קטנות לחלוטין לא אהבה אנשים, כמו סימטריה קטנה של הפנים והגוף אומר על טוב קבוצה של גנים, וזה מבוסס ביסודו מאוד על ההרשעות של האבולוציה. גברים מאיזה אנשים סימטריים, בדרך כלל יש שותפים מיניים יותר ובכלל, להתחיל להכיר במיטה ליהנות אפילו קודם לכן עמיתים עם צורות פנים בלתי הובלות.

זה סקרן כי עבור חבר 'ה האירופי דמות ללא דופי היא זו כי המותניים יש מעגל 70% של הירכיים. לא סופר כי כבר אישר מדעית כי אנשים הם יותר תגובה חריפה לאנשים הדומים להורים שלהם, כמו אבא ואמא, אנשים 1 גורמים לגירוי סקסי של התינוק והילדים פרק זמן.

עבור אדם יותר סקסי, מרתק ויפה הוא הקול הגבוה ביותר של הדאם, ולא בכלל קטן, איך אתה אוהב לקרוא כמה מגזינים. אישה עם הקול הגבוה ביותר במודעות של הצעיר, רזה ויפה, גם גורם תחרותי, כמו גברים אחרים בהחלט לשים את תשומת הלב שלהם לקול.

באותו זמן, הגברות, להיפך, הם שייכים מאוד לגבר שיש לו את הקול הגבוה ביותר, חורק, כפי שהוא יכול להיות אינדיקטור של כוח מיני נמוך. אבל גבר עם קול נמוך, חזה, יכול לעורר גברת, רק אומר כמה מילים בטלפון.

עובדה מרתקת נמצאה על ידי מדענים במחקר של חיוכים. גיחוך של נשים תמיד מקומות בחורים ולעשות את הרצון למין, אבל עם הגברים, הכל להיפך - במודעות של הגברת של הזכר, אשר זורחת עם כל 30 השן, לא יכול להיות שותף אמין וקשה, אבל פירושו אמצעים זה לא צריך להיעשות.

אדם כזה עשוי להתברר להיות סוער, או שזה יעשה תשומת לב הרבה יותר נשים ככל האפשר, אבל זה אומר לצפות נאמנות כזו לא.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

סביב האטרקציה המינית בין האיש לבין הגברת וטיטס את המסה של האגדה. מדענים מכל רחבי העולם נלחמים על המסתורין הזה, אבל הם לא יכולים למצוא תשובה קונקרטית להתעניין בכל הנושא. מה דעתך על אטרקציה מינית בזוגות זהה למין? למה זה קורה? זה אפילו יותר מעורפלת ומסתורית. עד כה, מדענים סיימו כי עם נטייה מינית לא סטנדרטית להופיע - לשנות את ההעדפות המיניות במהלך החיים היא לא מציאותית.

תחזוקת גברים עשירים - העבודה מורכבת מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה את המיקום יעשה חברה מצוינת.

אבל עד כה, המחקר הוא בעיצומו באופן אינטנסיבי, כי זה אפשרי כי זה יופקדו אקסיום בשיעורים.

Просмотров: 90 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar