15:35
טיפים למין ראשון עם שותף חדש

לפני המין הראשון שלך עם שותף חדש הוא תמיד כדאי לזכור כי לא יש לך את זה ולא רחוק מן הראשון. אבל זה לא זה אומר כי המין הראשון שלך משותף צריך ללכת בצורה מושלמת.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים מידע העביר את דעתו הלא נכונה כי ליווי הוא משהו היום, פגום, זה מה שתשתיק. עם זאת, לעתים נדירות יש מידע כי ליווי השירות בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

לא שווה את זה לַחשׁוֹב! זה לא תמיד קורה. בואו ננתח מספר שגיאות לעיתים קרובות להפוך את שתי הבנות והן בחורים. אל תשכח את האידיאל הזה בכל מובן סקס, למרבה הצער, זה רק קורה בסרטים.

התוכן של המאמר

1 Main טעויות שבנות מאפשרות 2 טיפים הֹדֶן

רָאשִׁי שגיאות המאפשרים בנות אני

השגיאה הראשונה. כבר ביקרת כמה תאריכים עם צעיר ומבין כי עכשיו כל הערב יכול לסיים בקרבה אינטימית. הטעות הגדולה ביותר היא תכנון מין. בנות רבות חושבות מראש איך ואיפה המין שלהם יעבור, וכשהכל מתברר לטעות, במקרה הטוב, הם פשוט מתחילים לרוח עצמם, אבל במקרה הגרוע, לקלקל את יחסיהם עם בן זוג.

טעות נוספת שאינה מותרת, אלא רבות מהרצפות החלשות הן הודעה של בחור מתי, היכן ואיך הכל יעבור. זה לא יכול להיעשות! בגלל זה, שני השותפים מתחילים לדאוג מראש, להשוות את עצמם עם אחרים, רוח עצמך ולשלילי לחשוב על הפגישה הקרובה. יש צורך לקחת בחשבון כי הרבה בחורים אחרי זה יכול אפילו לוותר על סקס הקרובה איתך. הם ירגישו את המצב מראש מראש, וכי הם פשוט צריכים להראות את כל הכישורים שלהם עבור חמישה פלוס.

טעות שְׁנִיָה. אם אתה כבר יודע כי היום או מחר יהיה לך יחסי מין, הקפד להיפגש עם בחור ללבוש תחתונים יפה. אידיאלי מתאים תחרה או עם מחרוזות. תחתונים כאלה ייתן את הגוף אפילו יותר מִינִיוּת. אבל כדאי לזכור כי בשום מקרה לא צריך ללבוש פשתן ספורט. זה קצת מיניות ואש. וגם, אם אתה עדיין תכנן את המין שלהם, אבל הבחור לא אמר על זה, אתה יכול ללבוש תחתונים ערכות שונות, כגון חזייה לבנה וגנטיות שחורות. השותף שלך תחשוב כי הקשר שלך קרה במקרה רשרוש של התשוקה שלך והוא לא יהיו אפילו מחשבות שכבר חשבת הכל מראש.

שגיאה שלישית. בסוף היחסי מין, נופלים רבים למצבים מטופשים או להתחיל שאל מספר שאלות טיפשיות. בואו נחשב. אחד הטיפשים ביותר שאלות: "אהבת את זה?-. אין טעם בעניין זה! גם אם יש לך הכל היה נורא, והשותף לא הגיב לכל מה שקרה, הוא תשובה שהכל הלך נפלא, כדי לא לפגוע בך.

חלום אסקרטים מקצועיים לשתף פעולה עם אנשי ישראל עשירים. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. רק זה לא הצד השני רק בעת עבודה.

אם, המין שלך היה סופר מגניב, אין ערבויות שהוא יחזור שוב. אחרי הכל, רבים חבר 'ה לא מתחילים יחסים אפילו אחרי סקס קסום. נוכחות של אורגזמה U הבחור לא אומר שהוא אהב הכול. תזכור את זה.

שגיאה הרביעית. חיקוי האורגזמה שלך הוא רק טעות ענקית! כיום בחורים כל כך טוב ומתקדמים בכל הנושאים האינטימיים, אשר יתאימו בקלות האמת מ בדיוני. יתר על כן, בחורים יכולים להרגיש את איבר איברי המין שלהם יש לך אורגזמה או לא. כי, במהלך אורגזמה של הבנות כמות עצומה של חומר סיכה נבדלת, "זורם כמו צינור שבור", ו יש דחיסה חזקה בתוך הנרתיק. אז אם לא יקרה "Fabulously" לסיים, עדיף לדון בנושא זה עם שותף ואז אולי, בפעם הבאה שתצליח תמיד!

Adviсe Guys2

עבור בנות רבות, זה נראה חשיבות מכרעת כי הבחור נראה במבט ראשון. עבור כל נציג צרפתי, ניסיון מיני ראשון עם שותף חדש הוא תמיד מתח. לכן, עדיף להדק את ההקדמה, עדיף לאפשר את השותף להתרגל עד כמה קרוב אתה קרוב זה לזה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

חֲזִית קרבה אינטימית רצוי להתקלח. אם לשעבר שלך, ביחסים עם אשר היית כבר כמה שנים, קצת מודאג עובדה זו, אז במין הראשון המעשה שאתה צריך להיות בגובה, כדי לא ליצור רושם רע על עצמך מן מאוד מאוד הַתחָלָה. מסכים, כי הרבה יותר נעים כאשר אתה טעים מן השותף שלך ריח. זה קורה כי בגלל הריח הטעים, הרצון המיני התלקח עם כוח גדול יותר. אם אתה מנשק בלהט ווטל את התשוקה באוויר, אם כך איזה מקרה לא מופרע על המקלחת. זה יכול לקלקל הכל ולהביא את הרצון.

רצוי השתמש בתנוחות קלאסיות, כגון "מיסיונר" או בצד. אם תראה את רשימת הגילויים, אתה יכול יותר לנחש בדיוק מה בדיוק היא כמו, ללמוד על האזורים הארוגניים שלה והוא יכול להשפיע בדיוק. זה בהחלט יהיה להביא את הפרי שלהם, כמו השותף עשוי לשקול אתה מאהב מיומן יהיה עם לב דוהה לזכור את הפגישה שלך.

אל תצפו שזה יקבלו אורגזמה. עבור בנות רבות זה בדרך כלל בעיה גדולה. אבל המין הראשון עם שותף חדש אינו מאפשר מרגיע כראוי וליהנות. לכן, מאורגזמה עדיף לוותר עליה במשותף זה לזה, שכן במרדף אחר הסופי הנפלא הזה אתה יכול להרוג לחלוטין את הנערה כל הנאה. ואז זה לא עובדה כי הקרבה שלך יחזור שוב.

ייעוץ בחורים על סקס ראשון עם בחורה חדשה במאמר שלנו על ידי הפניה.

Просмотров: 6330 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar